wtorek, 26 czerwca 2012

dla miłośników Kotów.

"Kot Simona. Sam o sobie"


Kot Simona to książka prezentująca zbiór rysunków angielskiego rysownika i reżysera Simona o jego Kocie.

Uwielbiam koty, więc z miejsca zakochałam się
w przygodach kota Simona. Te zabawne historie przedstawione w formie rysunków niezwykle odprężają i dają mnóstwo pozytywnej energii.

  Przedstawiam kilka  obrazków z książki:


 "Bo każdy ma takiego kota jak kot Simona."
  
Kota Simona można oglądać na YouTube. Polecam!



dla kogo:    dla wszystkich
z cyklu:       życie z kotem
czytałam:    od ubiegłego roku 'oglądam' w wolnych chwilach 


„Powiem najkrócej w czym rzeczy istota, bo może ktoś na to czeka: Nie chodzi o to, by człowiek miał kota, tylko, by kot miał człowieka.”
Franciszek Jan Klimek

5 komentarzy:

  1. Obrazki czaderskie :) Super logo :) Szczególnie podoba mi się kotek zastępujący literkę I :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mój osobisty dizajner sprawił mi logo :)

      Usuń
  2. Książki nie znam, ale zdarza mi się oglądać Simona na youtube. Nie można go nie polubić, zwłaszcza że czasami tak bardzo przypomina moją Myszę. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty w niektórych swoich zachowaniach są niebanalnie podobne do siebie. "Bo każdy ma takiego kota jak kot Simona":):)
      Również pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  3. Nie mam kota, ale musiałam kupić kalendarz z kotem Simona! Otwieram i od razu uśmiech mam na gębuli. Nie można przejść obojętnie obok tego humoru. Kot Simona to nowy Gerfield. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń