sobota, 5 maja 2012

dla Panów! Biało-czerwonych.

"Biało - czerwony"




Biało-czerwony to książka, która przyłoży Wam, Drodzy Panowie!

pochwiak, zwis, Miękkość, Twardość
- to tylko niektóre z określeń 
mężczyzny. 


Sposób napisania książki jest dość specyficzny, dlatego umieszczam fragment:
  

I jeden z moich ulubionych:


dla kogo:     +19; dla Panów...i Pań
pora roku:   cztery pory roku
z cyklu:        jaki powinien być nowoczesny mężczyzna;
                     różne oblicza męskości;
czytałam:    listopad 2010 i lipiec 2011



Kilka słów od znajomego dzięki któremu niejedna książka wskoczyła na moją KociąPółkę.

Głos Marcina:

"I taka mnie otwartość cechuje, że pojazd mechaniczny jestem skłonny oddać w ręce kobiety, że godzę się, że kobieta też jest
w stanie prowadzić, kierować. Czyż nie jestem nowoczesnym mężczyzną?" 
W swojej książce (...) Dawid Bieńkowski próbuję przedstawić męskość i rolę "nowoczesnego" mężczyzny we współczesnych polskich realiach. Honor, ojczyzna, rodzina
- nowoczesność czy tradycja? Wielu czytelników na pewno zauważy styl Gombrowicza, co tym bardziej nadaje specyficznego charakteru tej książce.


Panowie do lektury!
  

1 komentarz:

  1. Super, że umieszczasz fragmenty :) Od razu wiem czy to książka dla mnie czy nie :)

    OdpowiedzUsuń